Streaming / recent recordings thread

  1. ‹ Older
  2. 3 months ago

    its happy

    Feb 2 Member

    Hey guys, I'll be shutting down the YouTube archive today. If anyone wants the database or the scripts just PM me!

  3. Aww, sad to see it go. Did it get somewhat popular at any point according to your statistics?

    Thanks for the job you did there. :)

  4. Godly

    Feb 2 Administrator

    @its happy

    I can take both.

  5. Godly

    Feb 8 Administrator

    Up, added BB scrims recording. Seems like there has been less streams and recordings since last year. Hopefully people would stream more again! I l will try to record more soon too as my hectic work schedule is finally going to stop. Sync should be streaming/record this month also.

  6. Some cool players invited me to their henchway. Played without TS. Close one.

    [Art] vs. [core] AT round 3 AT 16th february 2017

    Have fun.

  7. Godly

    Feb 16 Administrator

    I have that on record too, our side was pretty funny :) will add once it's up.

  8. I hope your side had TS. Imo alot is lost without it, especially in fun matches.

  9. Godly

    Feb 16 Administrator

    ^of course, it's pretty good. I listened it again, laughing my ass off :D

  10. Godly

    Feb 16 Administrator
    Edited 3 months ago by Godly

    Up, here's the match (and rest of the AT. Enjoy :D

    Ps. I forgot to unhide chat for this(botting reasons obviously).

  11. JornF

    Feb 17 Member

    Used defenders zeal incorrectly :/ should put it on melee. Knights/Footmen/archers while in the base. Youll have unlimited energy lol

  12. I forgot to use it on NPCs, yes. My bad. But Hemo wasn't in main that much so I had only the paragon to put the hex on. :S Anyway, rusty henchway gameplay. I'll try to be less bad tomorrow. :D

  13. JornF

    Feb 17 Member

    ^.^

  14. sync

    Feb 19 Member

    MAT matches upped here

  15. Stark

    Feb 19 Member
    Edited 3 months ago by Stark

    nice, btw. why did happy stop the youtube crawler? @Godly @Happy

  16. sync

    Feb 19 Member

    @Stark nice, btw. why did happy stop the youtube crawler? @Godly @Happy

    Idk but that never worked with my hidden videos playlist :(

  17. Stark

    Feb 19 Member

    Yeah cuz it crawls the channels, and only QQ for the channel names.
    Why do you hide them in the first place?

  18. Stark

    Feb 19 Member

    If it wasn't a legal issue or something like that, I might continue it next month.
    Need DB dump and scripts then pls.

  19. Godly

    Feb 19 Administrator

    I honestly have no idea regarding that.

    Also vod is up now .

  20. sync

    Feb 19 Member
    Edited 3 months ago by sync

    @Stark Yeah cuz it crawls the channels, and only QQ for the channel names.
    Why do you hide them in the first place?

    Cos I have both family and gaming videos on this channel, and I want neither parties to see the other videos.
    And I'm too lazy to make new channel or something.

  21. Then your vids simply can't be found by the script, search function and so on. Can't blame Happy for that. ;)

    I forgot to publish the two matches I uploaded, but there we go:

    Playoffs [Flux] vs. [Ns] , the strongest split guild in 2017
    SR5 [Flux] vs. [CW]

  22. Newer ›
 

or Sign Up to reply!